thema

thema

thema

thema

thema

کلمات کلیدی

بیس موزیک

آهنگ جدید

نسخه کم حجم سریال جوکر

دانلود رایگان سریال جوکر

نسخه کم حجم فیلم وی اچ اس 94 2021

نسخه کم حجم فیلم زندانیان سرزمین شبح 2021

نسخه کم حجم فیلم Prisoners of the Ghostland 2021

نسخه بدون سانسور فیلم زندانیان سرزمین شبح 2021

نسخه بدون سانسور فیلم Prisoners of the Ghostland 2021

دانلود فیلم Prisoners of the Ghostland 2021

تصاویر فیلم زندانیان سرزمین شبح 2021

نسخه بدون سانسور فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه 2021

نسخه بدون سانسور فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings 2021

زیرنویس فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه 2021

تصاویر فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه 2021

تصاویر فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings 2021

نسخه بدون سانسور فیلم محافظ 2021

نسخه بدون سانسور فیلم The Protégé 2021

خلاصه داستان فیلم The Protégé 2021

تصاویر فیلم محافظ 2021

دانلود سریال گیسو

نسخه کم حجم فیلم Sweet Girl 2021

نسخه بدون سانسور فیلم دختر شیرین 2021

نسخه بدون سانسور فیلم Sweet Girl 2021

دانلود فیلم Sweet Girl 2021

نسخه کم حجم فیلم گرگینه درون 2021

نسخه بدون سانسور فیلم گرگینه درون 2021

خلاصه داستان فیلم گرگینه درون 2021

تصاویر فیلم گرگینه درون 2021

نسخه بدون سانسور انیمیشن پیتر خرگوشه 2 2021

۴ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

فیلم دختر شیرین 2021

خلاصه داستان فیلم دختر شیرین 2021

یک شوهر ویران شده نذر می کند در حالی که از تنها خانواده ای که مانده است ، یعنی دخترش ، درمورد مرگ همسرش عدالت را به اجرا بگذارد.

بازیگران فیلم دختر شیرین 2021

Isabela Merced، Jason Momoa، Adria Arjona، Amy Brenneman، Katy M. O'Brian، Michael Raymond-James، Justin Bartha، Lex Scott Davis، Nelson Franklin، Reggie Lee، Brian Howe، Manuel Garcia-Rulfo، Raza Jaffrey

درباره فیلم دختر شیرین 2021

دختر شیرین یک فیلم سینمایی آمریکایی در ژانر اکشن و دلهره آور به کارگردانی برایان اندرو مندوزا در اولین کارگردانی خود و نویسندگی فیلیپ آیزنر، کرگ هورویتس و ویل استاپلز ساخته شده‌است.

بازیگران اصلی فیلم جیسون موموآ، ایزابلا مرسد، مانوئل گارسیا-رولفو، رازا جافری، آدریا آرجونا، جاستین بارتا، لکس اسکات دیویس، مایکل ریموند-جیمز، دومینیک فوموسا، برایان هوو، نلسون فرانکلین و رجی لی می‌باشند. این فیلم قرار است توسط نتفلیکس در سال ۲۰۲۱ اکران شود.

دانلود فیلم دختر شیرین 2021 با دوبله فارسی

  • محمد نوری
  • ۰
  • ۰

فیلم گرگینه درون 2021

خلاصه داستان فیلم گرگینه درون 2021

اقتباس ویژه از بازی ویدیویی که در آن گرگ ها به یک شهر کوچک حمله می کنند.

بازیگران فیلم گرگینه درون 2021

Sam Richardson، Milana Vayntrub، George Basil، Sarah Burns، Michael Chernus، Catherine Curtin، Wayne Duvall، Harvey Guillén، Rebecca Henderson، Cheyenne Jackson

درباره فیلم گرگینه درون 2021

Werewolves Within یک فیلم ترسناک و کمدی آمریکایی محصول سال 2021 به کارگردانی جاش روبن از فیلمنامه ای از میشنا ولف ، بر اساس بازی ویدیویی به همین نام از Red Storm Entertainment است. در آن سم ریچاردسون ، میلانا وینتروب ، جورج باسیل ، سارا برنز ، مایکل چرنوس ، کاترین کرتین ، وین دووال ، هاروی گیلن ، ربکا هندرسون ، چاین جکسون ، میشائلا واتکینز و گلن فلشلر بازی می کنند و گروهی از مردم را در یک شهر کوچک در ورمونت دنبال می کند. که فقط گرفتار یک طوفان برفی می شوند و گمان می کنند یکی از آنها گرگینه است.

برنامه ها برای اقتباس فیلم Werewolves Within از اکتبر 2018 آغاز شد ، ولف فیلم نامه را نوشت و Ubisoft Motion Pictures آن را تهیه کرد. بازیگران در اوایل سال 2020 و عکاسی اصلی در فوریه سال 2020 اعلام شد.

Werewolves Within اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم Tribeca در 16 ژوئن 2021 انجام داد و اکران نمایشی محدود خود را در ایالات متحده از 25 ژوئن 2021 آغاز کرد و به دنبال آن ویدئوی درخواستی در 2 ژوئیه توسط IFC Films ارائه شد. این فیلم به طور کلی از نظر منتقدان نقدهای مثبت دریافت کرد و 84٪ از Rotten Tomatoes را دریافت کرد و از کارآگاه Pikachu به عنوان بالاترین فیلم ستایش شده براساس یک بازی ویدیویی پیشی گرفت.

دانلود فیلم گرگینه درون 2021 با دوبله فارسی

  • محمد نوری
  • ۰
  • ۰

انیمیشن پیتر خرگوشه 2 2021

خلاصه داستان انیمیشن پیتر خرگوشه 2 2021

توماس و بی اکنون ازدواج کرده و با پیتر و خانواده خرگوشش زندگی می کنند. پیتر که از زندگی در باغ خسته شده است ، به یک شهر بزرگ می رود ، جایی که با شخصیت های سایه ای ملاقات می کند و در نهایت برای همه خانواده هرج و مرج ایجاد می کند.

بازیگران انیمیشن پیتر خرگوشه 2 2021

Rose Byrne، Domhnall Gleeson، David Oyelowo، James Corden، Colin Moody، Margot Robbie، Elizabeth Debicki، Aimee Horne، Lennie James

درباره فیلم انیمیشن پیتر خرگوشه 2

پیتر خرگوشه ۲: فراری (به انگلیسی: Peter Rabbit 2: The Runaway) یک فیلم در دست ساخت ژانر کمدی و ماجراجویی به کارگردانی ویل گلوک است که از سوی سونی پیکچرز انیمیشن در سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد. این فیلم دنباله پیتر خرگوشه است. از بازیگران آن می‌توان به جیمز کوردن، دامنل گلیسون، رز بیرن و دیوید اویلوو اشاره کرد.

دانلود فیلم انیمیشن پیتر خرگوشه 2 2021 با دوبله فارسی

  • محمد نوری
  • ۰
  • ۰

انیمیشن روح رام نشده 2021

خلاصه داستان انیمیشن روح رام نشده 2021

داستان این انیمیشن دیدنی و آموزنده و پرنشاط، درباره دختری به نام «لاکی» است که وقتی برای زندگی به یک شهر کوچک مرزی رفته و با موستانگی وحشی به نام «اسپریت» آشنا می گردد، زندگیش برای همیشه دستخوش تغییر می شود.

بازیگران انیمیشن روح رام نشده

Isabela Merced، Jake Gyllenhaal، Marsai Martin، Mckenna Grace، Julianne Moore، Walton Goggins، Eiza González، Andre Braugher، 

Gary A. Hecker

درباره انیمیشن روح رام نشده 2021

Spirit Untamed (به انگلیسی: Spirit Untamed) یک فیلم ماجرایی رایانه ای و انیمیشن آمریکایی در سال 2021 است که توسط DreamWorks Animation تولید و توسط Universal Pictures توزیع شده است. این فیلم به کارگردانی الین بوگان و کارگردانی مشترک آنیو تورسن جونیور در اولین کارگردانی خود از فیلمنامه ای به قلم آوری والینگتون و کریستین هان ساخته شده است. دومین اکران فیلم تئاتر از امتیاز روح ، فیلم چرخشی از انیمیشن سنتی Spirit: Stallion of the Cimarron (2002) است و براساس مجموعه تلویزیونی انیمیشن اسپین آف انفلیکس Spirit Riding Free ساخته شده توسط والینگتون ساخته شده است. این اولین فیلم سینمایی نمایشی از مجموعه فیلم Spirit است که توسط جفری کاتزنبرگ تولید نشده است.

در آن ایزابلا مرسد ، جیک جیلنهال ، مارسائی مارتین ، مکنا گریس ، جولیان مور ، والتون گوگینز و ایزا گونزالس بازی می کنند و دختری جوان به نام فورتونا "خوش شانس" پرسکوت را دنبال می کند که به جامعه کوچک روستایی میرادرو نقل مکان می کند ، جایی که با عنوان ملاقات می کند موستانگ کیگر وحشی او "روح" نامیده و بلافاصله شروع به پیوند با او می کند. اعلام شد که این فیلم در اکتبر 2019 در دست ساخت است و تولید آن از راه دور در طی همه گیری COVID-19 انجام شده است. این فیلم به یاد کلی آسبری ، کارگردان مشترک فیلم اصلی Spirit ، که در 26 ژوئن سال 2020 درگذشت ، تقدیم شد.

Spirit Untamed با نمایشی در ایالات متحده در 4 ژوئن 2021 منتشر شد. با فروش 20 میلیون دلار در سراسر جهان در برابر بودجه 30 میلیون دلاری ، به گیشه آیفون تبدیل شد و نظرات مختلفی را از منتقدان دریافت کرد.

دانلود انیمیشن روح رام نشده 2021 با دوبله فارسی

  • محمد نوری